دلنوشت های بابابزرگ

خرید بک لینک
خودشو
و هرکسی که یه جوری بهش مربوط میشه
وقتی میبینم یا ارتباط برقرار میکنم، قلبم تند تند تند تر میزنه
نمیدونم فاز قلبم چیه

آروم باش
آروم باش
آروووووووووم باش

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25

دوش با من گفت پنهان کاردانی تیزهوش
و از شما پنهان نشاید کرد سر می فروش

گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع
سخت میگردد جهان بر مردمان سختکوش
#حافظ_جان

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25


خواستم بگویم که کیستم!!
دیدم نگفتن بهتر است...!
آنکه با من نمیماند
همان بهتر که نشناسد مرا...!
آنکس که میماند، خود خواهد شناخت!

اینایی که اینجا هس بیشتر حرف دل و وضع روحیه منه!!یه چیزی بالاتر از جمله و متنه واسه من!!

بیشتر مطالب ابن وبلاگ کپی از سایتهای دیگه اس، البته با ذکر منبع

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25

روابط با زمان غربالگری میشه، تغییر میکنه، هر کدوم یه جوری جلو میره

آدم دنبال احساسش میره، ما هم بیخود وقتمنو با حرف تلف میکنیم. اگه دو نفر از هم خوششون بياد يا نياد از رفتاريه که مي بينن، نه حرف و ادعا. بايد از فرصتی که پیش اومده لذت ببریم. زمان باید کار خودشو بکنه.

چطور میشه به آینده مطمئن بود؟

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25


خواستم بگویم که کیستم!!
دیدم نگفتن بهتر است...!
آنکه با من نمیماند
همان بهتر که نشناسد مرا...!
آنکس که میماند، خود خواهد شناخت!

اینایی که اینجا هس بیشتر حرف دل و وضع روحیه منه!!یه چیزی بالاتر از جمله و متنه واسه من!!

بیشتر مطالب ابن وبلاگ کپی از سایتهای دیگه اس، البته با ذکر منبع

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25


خواستم بگویم که کیستم!!
دیدم نگفتن بهتر است...!
آنکه با من نمیماند
همان بهتر که نشناسد مرا...!
آنکس که میماند، خود خواهد شناخت!

اینایی که اینجا هس بیشتر حرف دل و وضع روحیه منه!!یه چیزی بالاتر از جمله و متنه واسه من!!

بیشتر مطالب ابن وبلاگ کپی از سایتهای دیگه اس، البته با ذکر منبع

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25


خواستم بگویم که کیستم!!
دیدم نگفتن بهتر است...!
آنکه با من نمیماند
همان بهتر که نشناسد مرا...!
آنکس که میماند، خود خواهد شناخت!

اینایی که اینجا هس بیشتر حرف دل و وضع روحیه منه!!یه چیزی بالاتر از جمله و متنه واسه من!!

بیشتر مطالب ابن وبلاگ کپی از سایتهای دیگه اس، البته با ذکر منبع

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25

سر که میره روی بالشت، تازه #فکر یادش میاد باید به کار بیوفته. هزاران هزار فکر و #خیال و #استرس و ایده و ..... فکر عزیز بذار بخوابیم. مرسی اه

#بابابزرگ

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25


خواستم بگویم که کیستم!!
دیدم نگفتن بهتر است...!
آنکه با من نمیماند
همان بهتر که نشناسد مرا...!
آنکس که میماند، خود خواهد شناخت!

اینایی که اینجا هس بیشتر حرف دل و وضع روحیه منه!!یه چیزی بالاتر از جمله و متنه واسه من!!

بیشتر مطالب ابن وبلاگ کپی از سایتهای دیگه اس، البته با ذکر منبع

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25

صفحه بندی