آروم باش
آروم باش
آروووووووووم باش
ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25
گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع
سخت میگردد جهان بر مردمان سختکوش
#حافظ_جان
ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25

اینایی که اینجا هس بیشتر حرف دل و وضع روحیه منه!!یه چیزی بالاتر از جمله و متنه واسه من!!
بیشتر مطالب ابن وبلاگ کپی از سایتهای دیگه اس، البته با ذکر منبع
دلنوشت های بابابزرگ...ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25
آدم دنبال احساسش میره، ما هم بیخود وقتمنو با حرف تلف میکنیم. اگه دو نفر از هم خوششون بياد يا نياد از رفتاريه که مي بينن، نه حرف و ادعا. بايد از فرصتی که پیش اومده لذت ببریم. زمان باید کار خودشو بکنه.
چطور میشه به آینده مطمئن بود؟
دلنوشت های بابابزرگ...ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25

اینایی که اینجا هس بیشتر حرف دل و وضع روحیه منه!!یه چیزی بالاتر از جمله و متنه واسه من!!
بیشتر مطالب ابن وبلاگ کپی از سایتهای دیگه اس، البته با ذکر منبع
دلنوشت های بابابزرگ...ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25

اینایی که اینجا هس بیشتر حرف دل و وضع روحیه منه!!یه چیزی بالاتر از جمله و متنه واسه من!!
بیشتر مطالب ابن وبلاگ کپی از سایتهای دیگه اس، البته با ذکر منبع
دلنوشت های بابابزرگ...ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25

اینایی که اینجا هس بیشتر حرف دل و وضع روحیه منه!!یه چیزی بالاتر از جمله و متنه واسه من!!
بیشتر مطالب ابن وبلاگ کپی از سایتهای دیگه اس، البته با ذکر منبع
دلنوشت های بابابزرگ...ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25
#بابابزرگ
دلنوشت های بابابزرگ...ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25

اینایی که اینجا هس بیشتر حرف دل و وضع روحیه منه!!یه چیزی بالاتر از جمله و متنه واسه من!!
بیشتر مطالب ابن وبلاگ کپی از سایتهای دیگه اس، البته با ذکر منبع
دلنوشت های بابابزرگ...ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 14:25